Subject: Fwd: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258
From: "Priidik Lagemaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 19:49:04 +0200

Tere

Ehitusloa menetluse käigus ilmnes vajadus teha väikseid muudatusi Mäepealse 
tee-Allika tee ÜVK projektis (varasem Transpordiameti kooskõlastus 
09.10.2023 nr 7.1-2/23/15263-6). Lisandus hüdrant Mäepealse teele. Projekt 
on allalaetav siit: 
https://www.dropbox.com/scl/fo/xhfoyg09mnsiakwqg4uzx/h?rlkey=wbsoa8tip382w4lp9ge7cs96x 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/xhfoyg09mnsiakwqg4uzx/h?rlkey=wbsoa8tip382w4lp9ge7cs96x&dl=0> 
&dl=0

Palun projekti uuesti kooskõlastada, taotlus lisatud.

Head

Priidik

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 27. märts 2024 kell 18:28
Subject: RE: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P 
kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258
To: Priidik Lagemaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Palun edasta projekti kooskõlastuse taotlus üldmeilile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Priidik Lagemaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 27, 2024 6:09 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P 
kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258

Tere

Ehitusloa menetluse käigus ilmnes vajadus teha väikseid muudatusi Mäepealse 
tee-Allika tee ÜVK projektis. Lisandus hüdrant Mäepealse teele. Kas saaksite 
palun projekti uuesti kooskõlastada? Projekt on allalaetav siit: 
https://www.dropbox.com/scl/fo/xhfoyg09mnsiakwqg4uzx/h?rlkey=wbsoa8tip382w4lp9ge7cs96x 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/xhfoyg09mnsiakwqg4uzx/h?rlkey=wbsoa8tip382w4lp9ge7cs96x&dl=0> 
&dl=0

Head

Priidik

Kontakt Priidik Lagemaa (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 9. oktoober 2023 kell 15:04:

Tänud. Kena nädalat teilegi :)

Priidik

Kontakt Elliko Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 9. oktoober 
2023 kell 11:18:

Tere

Kooskõlastatud.

Ilusat töönädalat!

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Priidik Lagemaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 6, 2023 12:27 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P 
kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258

Tere

Liigutasin kaevikud maanteest kaugemale ja kooskõlastasin elektrileviga 
kaablite ristumised ära. Muudetud projekt on allalaetav siit: 
https://www.dropbox.com/scl/fo/vmvmaqkzlpx99g57lshkh/h?rlkey=9a4ofyj6aj3gongriasa17ujb 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/vmvmaqkzlpx99g57lshkh/h?rlkey=9a4ofyj6aj3gongriasa17ujb&dl=0> 
&dl=0

Palun vaadake üle ja kooskõlastage või kommenteerige.

Head

Priidik

Kontakt Elliko Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 18. 
september 2023 kell 10:42:

Tere Priidik

Vestlesime Teamsis just hetk tagasi ÜVK töövõtjaga, tema sõnul oleks 
võimalik neid kaevikuid nihutada nii, et kaevikute toestust ei oleks vajalik 
kavandada, sh riigitee katendit taastada.

Palun projekteeri need kaks puurkaevikut maksimaalselt kaugele olemasolevast 
riigiteekatte servast, et tagatud oleks min nõue 2,0m.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

.

From: Priidik Lagemaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 30, 2023 6:44 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P 
kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258

Tere

Nagu täna telefonis arutasime, on märkuse nr 6 (puurimiskaevikud teekatte 
servale kaugemal kui 2,0 m) täitmine väga keeruline. Mäepealse tee 
hargnemise juures on olemasolevad elektrikaablid, mistõttu ei saa seal 
torusid maanteest kaugemale tõsta. Üheks võimalikuks lahenduseks võiks olla 
kaeviku rajamine tugiseinaga, lõiked lisatud. Palun andke teada kas selline 
lahendus oleks aktsepteeritav. Kui sedasi sobiks siis vormistaksin edasi.

Head

Priidik

Kontakt Elliko Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 28. august 
2023 kell 15:49:

Tere

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest tulenevalt 
palun projekti korrigeerida ja edastada korrigeeritud projekt allkirjatatult 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

1.	Kuna riigitee nr 11185 Hüüru-Alliku-Saue km 0,0-0,914 ja km 2,7-4,541 on 
rekonstrueerimise objekt, sh ehitus koos jalgteega  (eeldatav ehitustööde 
aeg 2026.a.), siis palusin ka sisendit Põhja üksuse ehituse projektijuhilt 
Indrek Vendlalt. Tema märkused projektile, palun nendega arvestada:

1.	ÜVK projekti lahendus tuleb realiseerida enne riigitee projekti 
rekonstrueerimistööde algust. Ehitustöödega alustamise soovist tuleb 
teavitada Transpordiameti poolset kontaktisikut Indrek Vendla’t 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).
2.	Kaevuluugid, raamikomplektid ning kaped peavad vastama ja olema 
tähistatud vastavalt EVS-EN 124 nõuetele.
3.	Perspektiivsel liiklusalal kasutada min. 40 tonnise koormusklassiga 
luuke.
4.	Perspektiivsetel asfalteeritud pindadel tuleb kasutada ujuvaid, tihendita 
ja eeltöödeldud kontaktpindadega kapesi ning ainult teleskoopseid 
spindlipikendusi. Kapes spindlipikenduse ümber peab olema teleskooptoru, mis 
ulatub kapest 10-15cm (arvestades perspektiivset asfalteeritud pinda) 
allapoole kuni siibrini. Spindlipikendus tsentreerida 
tsentreerimisrõngastega.
5.	Ristumisel ja rööpkulgemisel olemasolevate ja perspektiivsete 
kommunikatsioonidega pidada kinni normidekohastest vahekaugustest.

2.	Projekti koostamisel lähtuda Transpordiameti juhendist MA 2018-015 
„Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste  teemaale kavandamisel“. Lisada viide ka 
seletuskirja.
3.	Kuna torustik kulgeb mahasõitude ja jalgtee katendite all, siis kavandada 
torustike hülsi rõngasjäikus (1250 N/16 kN/m²) ning lisada riigiteemaal 
kulgemisel torustike minimaalsed sügavused.
4.	Lisada, et kõrvale kalded on kooskõlastatud projektist keelatud.
5.	Lisada joonisele katete taastamise osa.

6.	Tulenevalt TRAM nõuetest, tuleb nii avatud kaevete kui ka 
puurimiskaevikute puhul  välja tuua kaevikute piirjooned ning nende kaugused 
teekatte servast (palun arvestada kavandatava riigiteekatte servaga). 
Puurimiskaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m 
või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes 
oludes lähemal kui 2,0 m.).
7.	Lisada IKÕ plaanid, vormistada vastavalt TRAM nõuetele.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Elliko Kõiv
Sent: Tuesday, August 15, 2023 11:24 AM
To: 'Priidik Lagemaa' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P 
kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258

Tere

Vabandan, et puhkuste aeg. Kuna riigitee nr 11185 Hüüru-Alliku-Saue km 
0,0-0,914 ja km 2,7-4,541 on plaanis lähitulevikus rekonstrueerida, siis 
palusin sisendit ka Põhja üksusest. Sisendi sain alles eelmise nädala lõpus.

Püüan Teile vastata ja märkused teele saata hiljemalt uue nädala alguses.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Priidik Lagemaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 15, 2023 11:02 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Mäepealse tee-Allika tee ÜVK projekti 230707P 
kooskõlastus_11185 km 4,077-4,258

Tere

Kas olete jõudnud projektiga tutvuda ja arvamuse kujundada? Kas on küsimusi 
tekkinud?

Head

Priidik

Kontakt Priidik Lagemaa (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval N, 3. august 2023 kell 19:05:

Tere

Fail on ca 12Mb seega panin dropboxi. Saate alla laadida siit: 
https://www.dropbox.com/scl/fi/h6exhw1gk7383nwgluuy6/230707P_PP_VKV-4-01_asend.dwg?rlkey=hpd4t7rebjss5lqobfj4dj82b 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/h6exhw1gk7383nwgluuy6/230707P_PP_VKV-4-01_asend.dwg?rlkey=hpd4t7rebjss5lqobfj4dj82b&dl=0> 
&dl=0.

Head

Priidik

Kontakt Elliko Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 3. august 
2023 kell 15:15:

Tere

Palu edastage CAD fail.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331

-- 

Lugupidamisega,

Priidik Lagemaa
Astuto OÜ
Tel:  (+372) 56 156 331